Jdi na obsah Jdi na menu

Pro-klientský přístup v podání ÚP Sokolov .

  ÚP ČR (údajně) uplatňuje proklientský přístup a to na všech svých pracovištích .

"Zaměstnanci Úřadu práce ČR jsou povinni řídit se při jednání s klienty etickým kodexem, jehož cílem je zajistit veřejnosti profesionální a vstřícný proklientský přístup " . Profesionalita, nestrannost, nezávislost, čestné jednání, kultivovanost, zdvořilost , rovný a vlídný přístup , tak to by měl být prý výčet jen několika bodů, které obsahuje aktualizovaný materiál „Zásady chování státního zaměstnance ÚP ČR ve vztahu k veřejnosti a postup v případě nedodržování stanovených zásad“. ....

Ve své podstatě to tak i funguje , ale jsou i pracoviště , kde si s nějakým etickým kodexem , příliš hlavu nelámou ..... ale i na těchto problematických pracovištích , dochází k jistému , možná by se dalo říci , i pozitivnímu , vývoji .....

Vyřazování z evidence uchazečů o zaměstnání jako "nemoc z povolání" : "Nemocný" zaměstnanec ÚP ČR , by neměl v zájmu ochrany zdraví klientů i ostatních zaměstnanců ÚP , tuto práci nadále vykonávat . Takový zaměstnanec může narušit důvěru občanů v tuto instituci a i samotným uchazečům o zaměstnání , může způsobit , trvalou újmu na zdraví ....